sobota, 30 marca 2019

Maciej Stuhr

Tą prośbę o autograf wysłałam bardzo, bardzo dawno i dopiero niedawno otrzymałam odpowiedź. Zdjęcie jest jeszcze wydrukowane na drukarce więc w najlepszym stanie to ono nie jest ale mnie to nie przeszkadza i bardzo cieszę się z tego autografu. Maciej Stuhr jest jednym z moich ulubionych, polskich aktorów. Lubię jego sposób gry i błyskotliwość.


Maciej Stuhr

  • aktor filmowy i teatralny
  • pochodzi z Krakowa
  • jest aktorem Teatru Nowego w Warszawie
  • dostał nagrodę Orła za rolę w Pokłosie
  • ma dwoje dzieci Matyldę i Tadeusza

Znamy go między innymi z:

  • Fuks
  • Chłopaki nie płaczą
  • Wesele 
  • Listy do M
  • Planeta Singli

1 komentarz:

Maciej Stuhr

Tą prośbę o autograf wysłałam bardzo, bardzo dawno i dopiero niedawno otrzymałam odpowiedź. Zdjęcie jest jeszcze wydrukowane na drukarce wię...