poniedziałek, 14 stycznia 2019

Maciej Zakościelny

Witajcie w Nowym Roku 2019.   Już bardzo dawno nic do mnie nie przychodziło, ale w końcu coś się ruszyło. Dzisiejszy list który do mnie dotarł należny do Macieja Zakościelnego. Na autografie jest napisane dla Marty ponieważ jedna bardzo wyjątkowa osoba mnie prosiła o dedykacje dla niej. Myślę że spotkacie się z tym jeszcze nieraz. Mnie to nie przeszkadza i wam mam nadzieje, ze też nie będzie.

Maciek Zakościelny


  • pochodzi ze Stalowej Woli
  • jest polskim aktorem
  • ma dwóch synów
  • zdawał dwa razy do szkoły filmowej



Znany z:  Kryminalni, Diagnoza,Strażacy, Czas honoru.


POZIOM ZADOWOLENIA: 9/10





6 komentarzy:

Maciej Stuhr

Tą prośbę o autograf wysłałam bardzo, bardzo dawno i dopiero niedawno otrzymałam odpowiedź. Zdjęcie jest jeszcze wydrukowane na drukarce wię...